Translate

12 Eylül 2013 Perşembe

AŞKA ADANMIŞ BİR ÖMÜR- HZ. HATİCE 02 Mart 2013

Aşka Adanmış Bir Ömür HATİCE |  görsel 1
        ''Kadınların, erlerine hizmet, muhabbet ve izzet göstermeleri, Hz.Hatice'nin sünnetidir.''         
         Onlar ahlakın en güzel özelliklerini kendi içlerinde bulup nadide elmaslar gibi işlemişlerdi. Karşılık beklemeden,olumsuz düşünmeden, merhamet ve içtenlikle birbirlerine kol kanat gerişleri dikkat çekiciydi...
         2013 yılı benim için verimli geçecek gibi görünüyor inşaAllah.Çünkü kitap okumaya başladım.Kitap okumak ne kadar zevkliymiş meğer.Acıdım okumadan geçirdiğim yıllarıma.Daha önce alıpta 10-15 sayfa okuyup bir kenara attığım kitapların ilgi alanıma girmediklerini farkettim. Ama şimdi kitap alırken,ilk 10 sayfasını okuyup, okuyucu yorumlarını inceledikten sonra sipariş veriyorum.
         8 yaşındaki oğluma zarzor kitap okutmaya çalışıyorken, şu anda benimle yarış halinde kitap okuyan bir kitap kurduna döndü  çocuğum:) Üzülerek farkettim ki çocuğuma iyi örnek olamıyormuşum:(
        İlk okuduğum kitapta Hatice annemizi tanımak istedim.O'nun Efendimize olan aşkına, kişiliğine, anneliğine, insanlığına,merhametine,kulluğuna hayran oldum. Kocaya hizmetin Hatice annemizin sünneti olduğunu öğrendim. Bizler 3 kuruş sadakayı verirken elimiz titreyip, düşünürken,Hatice annemizin bütün servetini Allah rızası için nasıl harcayıp, eski ve solmuş elbiselerle ruhunu teslim ettiğini gördüm....Rabbim onun gibi olmayı nasip etsin inşaAllah.
       Açıkçası okumakta çok geç kaldığımı farkettim ve anladım ki her genç kız evlenmeden önce mutlaka mübarek annelerimizin hayatlarını okuyup, onları örnek alarak yuvalarını kurmalılar....
50
0
0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder