Translate

3 Kasım 2013 Pazar

HAMSİ BUĞULAMA



Allahım! Yalnız sana ibadet ederiz ve yalnız senden yardım dileriz.

                                                                                                       (1/Fatiha/5)
       Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 1 haftadır yeni bir tarif yayınlayamadım. Daha doğrusu fırsatım olmadı. Evin şeklinde büyük değişiklikler yaptım, ardından kış temizliği......Çoook yoruldum ve ellerim çamaşır suyundan o kadar tahriş oldu ki günlerdir krem sürmeme rağmen banamısın demiyor.
       Uzun zamandır bizim evde balık pişmiyor. Çok istememe rağmen çocuklarıma bir türlü balık yediremiyorum. Büyük oğlum canlı bir varlığın ölsünü yemek istemediğini söylüyor. Küçük zaten yemiyooolum dedimi orda bitmiştir. Bu kadar faydalı bir yiyeceği yemedikleri için çok üzülüyorum doğrusu. 

Malzemeler

  • 1 kg hamsi
  • yarım çb sıvıyağ
  • 1 adet kurusoğan
  • 1 adet limon
  • tuz
  • domates (ben kullanmadım)
Hazırlanışı

  • Hamsileri ayıklayıp birkaç saat soğuk suda bekletin.
  • Süzgeçten geçirip iyice yıkadıktan sonra, sıvıyağ ve tuz ile balıkları karıştırın ve tepsiye yayın.
  • Üzerine halka şeklinde doğradığınız limon,soğan ve domatesleri dizip 200 derece fırında pişmeye bırakın.
  • Balıklar suyunu salıp çekinceye kadar pişirin.İyi pişmezse acımsı bir tat bırakır.
Afiyet olsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder