Translate

10 Nisan 2014 Perşembe

BORANİ


Antalya'ya yaz geldi. Havalar ısınır ısınmaz, mis gibi bir soğuk çorba tarifi vermek istedim. Uzun zamandır yapmadığım bu tarifimi şimdiye kadar neden yapmadım diye epey hayıflandım. Çok kolay, lezzetli  ve ekonomiktir kendisi. Tarifi uzun uzun yazmayacağım. Kısaca şöyle.

Bir bağ pazı alınır yıkanıp doğranır ve bir tencerede 2-3 sb su, tuz ve 1 avuç pilavlık bulgurla haşlanır. Soğuduktan sonra sarımsaklı yoğurtla karıştırılır. Kıvamı çok duru ya da çok katı olmamalı. Yoğurt çorbası kıvamı yeterli.
Şimdiden afiyet olsun....

3 yorum:

  1. İsmini bilmiyordum. Belki biz sıcak yediğimizdendir. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Sicak ülkede yasayinca böyle soguk yemekler güzel olur, burdada havalarin isindigini görürsem denemek isterim, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık denemedğim bir lezzet..Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil