Translate

22 Mayıs 2014 Perşembe

MANTAR SALATASI


     Kesinlikle hiç kimse bir başkasının sorumluluğunu taşımaz. Ve insan bir başkasının değil, sadece kendi çabasının karşılığını görecektir.
                                                                      NECM SURESİ 38-39

Bugün internette kızcağızın biri doktara gittiğini ve kolon kanseri olduğunu öğrendiğini yazmış. İrkildim okuyunca. Acaba benim başıma gelse ne yapardım diye düşündüm. Düşündükçe derinlere daldım. Acaba doktor bana 2 ay ömrün var dese en çok ne için pişmanlık duyardım. Allah'ın huzuruna vardığımda O'na ne cevap vereceğimi düşünürdüm. İyi bir kul olmadığım için pişmanlık duyardım. Keşke daha çok ibadet etseydim, daha iyi bir insan olsaydım, kendimi yıllar öncesinden ahirete hazırlasaydım vs.....Sanki o günü yaşadım bugün. Rabbim huzuruna hazırlıksız çıkan kullarına merhametiyle muamele eylesin....

Malzemeler

  • 10 adet mantar
  • 1 büyük havuç
  • 4-5 salatalık turşusu
  • 1 kase mısır
  • 1 tutam maydanoz (kullanmadım)
  • kırmızı lahana yaprağı (kullanmadım)
  • zeytinyağı
  • yarım limon
  • tuz

Hazırlanışı
  • Mantarları doğrayıp, tuzlu suda haşlayın.
  • Havucu rendeleyip, diğer malzemeleri ince ince doğrayın.
  • Bütün malzemeleri karıştırıp, limon, tuz ve zeytinyağı dökerek servis edin.
  • Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder