Translate

21 Haziran 2014 Cumartesi

FIRINDA MAKARNA


Gittiler. Gözyaşlarını saklamaya çalışarak, helalleşerek, torunlarını kucaklayarak. Canım annem ve babam. 1 aylık misafirlikleri sona erdi. Bugün uğurladım onları. Yaşlılıklarında tek evlatlarını yanlarında isterlerdi elbet. Kilometrelerce uzağa attı bizi kader. Her işte bir hayır vardır deyip rıza gösteriyoruz. Rabbim iyisini bilir...


Malzemeler

  • Yarım paket fırın makarna
  • 1 yk tereyağ
  • 2yk un
  • 3 sb süt
  • 1 tk tuz
  • bolca kaşar rendesi

Hazırlanışı
  • Makarnayı tuzlu suda yumuşayana dek haşlayıp süzün.
  • Diğer tarafta bir tencerede eriyen tereyağına 2 yk unu ekleyip kokusu çıkana kadar kavurun ve sütünü ilave edin.
  • Kaynayıp koyulaşıncaya kadar karıştırın. Tuzunu ekleyin. Kaynayınca ocaktan alın.
  • Mikserden geçirdiğiniz beşamel sosu makarna ile karıştırarak yağlanmış büyük boy borcama dökün.
  • Üzerine bolca kaşar rendesi serperek 180 derece fırında üzeri kızarıncaya kadar kızartın.
  • Fırından çıkan makarnayı 5-10 dakika sonra servis edin.
Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
    Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle sayfama hoşgeldiniz. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Tariflerimi benim sayfamın ismini belirterek kopyalarsanız sevinirim.

      Sil