Translate

5 Haziran 2014 Perşembe

KREM ŞANTİLİ POĞAÇA


İmana ulaşan ve imanlarına zulüm bulaştırmayanlar var ya; işte onlardır güvene layık olanlar. Zira onlar doğru yoldadırlar.                                                                                                                                                                                                                                     EN'AM SURESİ / 82

O kadar kızıyorum ki bazen, selamı sabahı kesesim geliyor. Çevremdeki menfaatçi insanlara dayanamıyorum. Hep bana diyen, kendini saflığa verip ben anlamam ayaklarına yatan, hatta insanları kullanmayı alışkanlık haline getiren uyanıklara tahammül edemiyorum artık. Hepinizi Allah'a havale ediyorum...

Malzemeler
  • 1 pk toz krem şanti
  • 1 pk tereyağ (yumuşak)
  • 1 pk instant maya
  • 1 yumurta (sarısı üstüne)
  • 1 sb ılık süt
  • 1 çb sıvıyağ
  • 1 tk tuz
  • un
İçine
  • peynir
  • maydanoz


Hazırlanışı
  • Ilık sütün içine önce mayayı, sonra diğer malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur elde edinceye kadar yoğurun.
  • Mayalanması için ılık bir ortamda en az yarım saat dinlendirin.
  • Kabaran hamurun gazının gitmesi için tekrar yoğurun.
  • İstediğiniz büyüklükte parçalar koparıp açarak, içine peynirli karışımdan koyup kapatın ve yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin. Üzerine yumurta sarısı sürüp, susam serpiştirin.
  • Yarım saat kadar da tepside mayalandırdığınız poğaçalarınızı 180 derecede kızarana kadar pişirin.
Afiyet olsun...

2 yorum: