Translate

15 Ekim 2014 Çarşamba

FRANSIZ TOSTU


Hani Allah şöyle buyurmuştu: ''İki ilah edinmeyin; çünkü yalnızca O'dur biricik ilah! Artık Benden, sadece Benden sakının!''
                                                                                                                   NAHL SURESİ - 51

Selamün Aleyküm sevgili arkadaşlarım. Yıllardır istediğim, ama bir türlü fırsat bulamadığım mefruşat kursuna başlamış bulunuyorum. Kumaşlara aşık bir kadın olarak bu kurs beni çok heyecanlandırıyor doğrusu. Çocukken en sevdiğim oyuncağım annemin yama çantasıydı. Eskiden bugün olduğu gibi herşeyin yenisi alınmaz, yıpranan bölgeler kumaşın desenine yakın başka bir kumaşla yamanırdı. Annemde lazım olur düşüncesiyle eline geçirdiği bez parçalarını biriktirirdi. Ama bu kumaşlar benim için çok önemliydi. Halının üstüne tek tek serer karşısına geçip hayran hayran seyrederdim kumaşları. Artık kimse tutmasın beni. Gelsin pikeler, yatak örtüleri, salon takımları...

Malzemeler
  • 8-10 adet tost ekmeği
  • sucuk
  • kaşar peyniri
  • 2 yk tereyağ
  • 2 yk zeytinyağı
Sosu için
  • 2 yumurta
  • 1 çb süt
  • tuz
  • karabiber
  • pul biber
Hazırlanışı
  • Sos malzemelerini geniş bir kapta iyice çırpın.
  • Tost ekmeklerinin arasına sucuk ve kaşar dilimlerini koyup, üçgen şekilde kesin.
  • Hazırladığınız sosa batırdıktan sonra, erittiğiniz tereyağ ve zeytinyağı karışımında arkalı önlü kızartın.
Afiyet şifa olsun...

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize sağlık nefis görünüyor. Afiyetler olsun sizlere. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim..Bir de Fransızlar çikolata ile tost yapıyormuş..ilk bakınca önce o sandım..malzemeleri okuyunca :)

    YanıtlaSil