Translate

23 Aralık 2014 Salı

YOĞURTLU KEREVİZ SALATASI


Sabır ve salat ile yardım isteyin!  Ancak bu huşu duyanlardan başkasına ağır gelir. (Huşu duyanlar), Rablerine kavuşacaklarına ve sonunda O'na döneceklerine kesin gözüyle bakarlar.
                                                                         BAKARA SURESİ - 45-46

Selamün Aleyküm arkadaşlar. Rahatsızım 2 gündür.Hele bu gece sabaha kadar rüyamda astım krizleri geçirdim, nefessiz kaldım. Rabbim hasta olup şifa arayan kardeşlerimizin yardımcısı olsun, tez vakitte şafi ismi şerifi ile şifa versin. Gece aklıma annemin komşusu Yurdagül teyzem geldi. Kadıncağızı tanıtıdım günden beri Rabbimin sağlığı ile imtihan ettiği kullarındandır. Merdivenlerden çıkarken nefesi daralır kimin kapısının önünde kaldıysa onun ziline basar ve yardım isterdi. Nefes ne kadar da büyük bir nimetmiş onun için, anladımbu gece.

Kereviz benim favori sebzelerim arasına girdi. Yemeği, çorbası, salatası herşeyini yapmağa çalışıyorum.Bu da harika bir salata oldu yine. Tarifi çok kolay.

1 adet kereviz ve havuç rendelenir, yarım çay bardağı sıvıyağ ile kavrulur, tuz eklenir. Soğuduktan sonra sarımsaklı yoğurt dökülür ve servis edilir.

Afiyet olsun...

3 yorum:

  1. Çok leziz. Ellerinize sağlık. Bayılırım. :)

    YanıtlaSil
  2. Arkadasim cigden yapip getirmisti.yiyemedik.. sotelenince farkli oluyordur insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğ olanını da denedim.Ama bu haliyle daha lezzetli oluyor, deneyin derim:)

      Sil