Translate

27 Ocak 2015 Salı

GÜZEL ANTALYA'DAN YAĞMURLU BİR GÜN...

Haftasonu çocuklarla Antalya'ya gitmek istedik.Sabah kalktığımızda hava gayet güzeldi. Ama yola çıktığımızda öyle bir yağmur bastırdı kiiiii. ....:)))

Antalya'nın havasına güven olmayacağını bir kez daha anlamış olduk:)))


Ben de hazır manzara bulmuşken değerlendirmek istedim. Çok beğendim çektiğim fotoğrafları. (Benden kaynaklı değil, manzara güzel:)))))


Antalya'ya girdiğimizde arabamızı kenara çekip, uzun uzun denizi seyrettik.


İlk kez bir şey farkettim. Deniz yağmurlu havada bile renkliydi. En arkadan kıyıya doğru lacivert, turkuaz, yeşil ve kahverengi.....Halbuki suyun rengi yoktur değil mi? Rabbim herşeye ayrı bir güzellik ve özellik vermiş.....


Deniz sanki kabarmış ve öfkelenmişti. Çok tırstım ne yalan söyleleyim:((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder