Translate

31 Mart 2015 Salı

MUZLU ÇİLEKLİ SMOOTHİE


Daha önce hiç denemediğim bir içecek.Tarif Papatya Prenses'e ait. Benim her şeyi yedirip içiremediğim çocuklarım çok sevmese de (içindeki çilek çekirdekleri yüzünden) ben bayıldım. Bir kere çok doğal ve lezzetli bir içecek.İstediğiniz meyve ile yapabilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun...

Malzemeler
  • 1 kase çilek
  • 1 olgun muz
  • 2 yk bal
  • 2 yk süzme yoğurt
  • 1 sb soğuk süt
Hazırlanışı
  • Bütün malzemeleri mutfak robotunun blender kısmında iyice çekip soğuk servis yapabilirsiniz.
Afiyet şifa olsun...

1 yorum:

  1. Biraz zahmetli olur ama yaptıktan sonra temiz bir tülbentten geçirirsen çekirdek sorunu da kalmaz :) Ben çilekli içeceklerin çekirdekli olmasını çok severim,ağızda çıtır çıtır :))

    Beğenmene sevindim, ellerine emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil