Translate

9 Mart 2015 Pazartesi

YAŞASIN, BAHAR GELMİŞ:)))

Günlerden pazar, her hafta sonu olduğu gibi evin altı üstünde. Dışarı çıkmak isteyen eşimden çocukları da götürmesini istiyorum. Onlar dışardayken rahat rahat iş yapabileyim diye. Üçü birden evden çıkıyorlar. Ama yarım saat sonra zil çalıyor. Kapıyı açtığımda çocuklarımın ellerinde dağ laleleri....Anneeee sana çiçek topladık, biz doğa yürüyüşü yaptık, sen de gelseneeeee...



Doğa yürüyüşümü? Gözümün önünden rengarenk mis kokulu kırlar, bağlar, bahçeler geçti. Bıraktım ev işini falan. Alelacele giyindim ve çıktık yollara....

 Az gittik, uz gittik. Yolumuz köy yollarına düştü. Yol kenarında baharın müjdecisi nevruzları görünce çocuk gibi sevindim. Evet artık bahar geldi. Çok şükür güzel Allahım.....


 Hayatımda gördüğüm en tombul ve canlı renkleri olan arıydı. Yanına çok yaklaşamadım. Tırstım:(((



Mis gibi çam kokuları arasında dolaşıp, ciğerlerinizi bol oksijenle doldurmanın keyfi paha biçilemez...




Gözlerimiz, gönüllerimiz bayram etti. ELHAMDÜLİLLAH....


Evde 4 duvar arasında büyüyen çocuklarım, çamur, toprak, börtü böcek demeden yatıp yuvarlandılar, taklalar attılar. Evde yemek yedirmek benim için bir işkenceyken, arabada bulunan 2 yavan ekmeği yarım saatte mideye indiriverdiler:))))


Karşı tepedeki evde yaşayanları kıskandım doğrusu...






Tam dönmek üzereydik ki, çukurda bir yerde şırıl şırıl akan tertemiz bir dere bulduk. Oturup saatlerce seyretmek, ayakkabılarımı çıkarıp girmek, çocuk gibi oynamak istedim. Ama vakit dolmuş, güneş batmaya başlamıştı artık.

BU GÜZEL NİMETLERİ İÇİN RABBİME SONSUUUUUZ ŞÜKÜRLER OLSUNNNN!!!!

2 yorum:

  1. Ne güzel fotolar bunlar.. İçim açıldı gerçekten...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nahide Hanım.Hoşgeldiniz.

      Sil