Translate

17 Nisan 2015 Cuma

YOĞURTLU ÇİRİŞ OTU


Geçen yıl yemeğini pişirdiğim çiriş otunu bu yıl pazarda görünce yoğurtlusunu yaparım diye yarım kilo aldım. Eskiden olsa bilmediğim şeyleri mutfağıma sokmazdım. Çok değiştim galiba. Her şeyde bir şifa vardır diye düşünüyorum.Elhamdülillah.

Yarım kilo çiriş otunu yıkayıp doğradıktan sonra sıvıyağda kavurdum. İyice yumuşadıktan sonra tuz atıp servis tabağına aldığınız yemeğinizin üzerine sarımsaklı süzme yoğurt döküp, sıvıyağda kızdırılmış kırmızı biber dökerek servis yapabilirsiniz.

Şifa olsun.....

3 yorum:

  1. güzel tarif yeşilliklerle yoğurt çok yakışıyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bilhassa kadınlar için çok yararlıdır. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Benim bilmediğim bir lezzet ama nefis görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil